.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ناامن کردن مازندران برای فعالیت قاچاقچیان
فضا برای فعالیت باند‌های قاچاق مواد مخدر و خرده فروشان حتی در روستا‌ها نیز برای سوداگران مرگ باید ناامن شود.

به گزارش شمال نیوز ، حسینی پور استاندار مازندران در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با بیان اینکه آمار‌های ارائه شده در خصوص شیوع نرخ اعتیاد، زیبنده این استان با سابقه فرهنگی و تاریخی غنی نیست، گفت: فعالیت باند‌های مواد مخدر و قاچاقچیان، با تشدید ایست و بازرسی‌ها در محور‌های ارتباطی و فعال کردن نظارت‌های پنهان برای آن‌ها باید ناامن شود.

 

او افزود: فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی مرتبط به حوزه مواد مخدر باید معتادان متجاهر را حتی در روستا‌ها جمع آوری کنند به گونه‌ای که خیابان‌های شهر جولانگاه این افراد نباشد.

 

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با بیان اینکه پیشگیری از اعتیاد مقدم بر درمان است، ادامه داد: نهاد‌های اجتماعی و فرهنگی برای مقابله با اعتیاد سیاست‌های اجرایی که به آن‌ها ابلاغ شده است را با جدیت پیگیری و اجرا کنند.

 

سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلای مازندران نیز در این جلسه با بیان اینکه سپاه مازندران برای کمک به دستگاه‌های اجرایی جهت مقابله با معضل اعتیاد در حال راه اندازی بزرگترین کمپ ترک اعتیاد استان در بابل است، گفت: مشکلاتی در اختصاص زمین وجود داشت که حل شد و تجهیز کارگاه برای ساخت این مرکز از شنبه آغاز می‌شود.

 

سلگی معاون سیاسی و امنیتی استاندار نیز در این جلسه از فرمانداران خواست با توجه به فصل سرما بازدید‌هایی میدانی از سطح شهر‌ها داشته باشند تا معتادان متجاهر در خیابان‌ها نمانند.

 

او با بیان اینکه درصدی از معتادن بهبود یافته بعد از بازپروری دوباره به مصرف مواد مخدر روی می‌آورند بر لزوم حساسیت نهاد‌های اقتصادی جهت اشتغال آنان تاکید کرد.

 

علی شیرازی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان نیز در این جلسه با بیان اینکه نرخ شیوع اعتیاد در استان ۶/۲ و در کشور ۳۹/۵ است، گفت: از ابتدای امسال تاکنون حدود ۳ تن مواد مخدر در استان کشف و ضبط شده است که ۴۲ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

 

او افزود: در این مدت ۲۱۱۷ طرح مقابله با مواد مخدر در استان اجرا شده و در جریان این طرح‌ها ۴۰ باند متلاشی، ۸۹۴ منطقه آلوده پاکسازی و ۹۷۱۸ نفر دستگیر شدند.

 

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ماده مخدر گل را تهدید جدی برای جوانان دانست و گفت: متاسفانه برخی سودجویان با توجه به وجود نقاط کور در جنگل‌ها و مراتع مازندران به سوداگری در این بخش روی آوردند که ادارات منابع طبیعی و جهاد کشاورزی باید حساسیت بیشتری در این زمینه داشته باشند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.296 seconds.